مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 16:002023-01-09سياسي

خاطره گویی عملیات کربلای 5 در دانشگاه علوم پزشکی سمنان


به مناسبت سالروز عملیات کربلای پنج، صبح امروز 19دی ماه سال جاری محفل خاطره گویی عملیات کربلای پنج با حضور حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده معزز ولی فقیه در استان سمنان، - دکتر قدس رییس دانشگاه، معاونان، مدیران و کارکنان دانشگاه و جمعی از فرماندهان، راویان، رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس در سالن امام رضا(ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

نماینده معزز ولی فقیه در استان سمنان عملیات کربلای 5 را یکی از بزرگترین عملیات های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: 36 سال پیش در چنین روزی عملیات کربلای 5 با رمز یا زهرا(ع) در مناطق عمیاتی شلمچه و شرق بصره با فداکاری و رشادت های فراوان مبارزه کردند.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی ادامه داد: شب های عملیات کربلای 5 از شب های قدر انقلاب اسلامی بود و حماسه ها و اقدامات ماندگاری در این شب ها توسط رزمندگان اسلام خلق شده و رزمندگان با اجرای عملیات کربلای 5 اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند.

امام جمعه سمنان گفت: در گام دوم انقلاب روایت هوشمندانه، واقع بینانه و هنرمندانه حماسه های دفاع مقدس برای نسل جوان از موضوعات مهم است و برای تحقق این مسئله اقدامات مختلفی در دستور کار قرار گرفته که یکی از آن ها برگزاری ویژه برنامه های شب خاطره عملیات ها است که به مناسبت های مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره گویی عملیات کربلای 5 در دانشگاه علوم پزشکی سمنان

خاطره گویی عملیات کربلای 5 در دانشگاه علوم پزشکی سمنان