مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 16:052023-01-09سياسي

ساخت 10 مدرسه در شهرستان درگزین


در سال جدید حدود 10 مدرسه در سطح شهرستان در حال ساخت است و اعتبارات بسیار خوبی از سفر رییس جمهوری، استانی و شهرستانی برای این موضوع پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کمیل خواستان در اولین جلسه هماهنگی نفوس و مسکن شهرستان که با حضور معاون فرماندار، بخشداران، شهرداران و دهیاران شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه دولت سیزدهم تمام توان خود را برای خدمات بیشتر به مردم به کار گرفته است، گفت: از نگاه ویژه استاندار به موضوع آموزش و پرورش شهرستان تقدیر و تشکر می کنم.

وی ادامه داد: به عنوان رییس شورای آموزش و پرورش، خود را از مجموعه آموزش و پرورش جدا نمی دانیم و معتقدیم هر چقدر تلاش در این حوزه صورت بگیرد به شکوفا شدن دانش آموزان منطقه کمک می کند.

خواستان تصریح کرد: در سال جدید نزدیک به ده مدرسه در سطح شهرستان در حال ساخت است و اعتبارات بسیار خوبی از سفر رییس جمهوری، استانی و شهرستانی برای این موضوع پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه درگزین دارای دانش آموزان بسیار مستعدی است که اگر از آنها حمایت شود می توانند غرور آفرین باشند، افزود: امیدوارم بتوانیم کنکور بسیار خوب، آرام و با کمترین چالش در شهرستان برگزار کنیم تا بتوانیم خدمتی به این مردم و همچنین به آینده سازان این مرز و بوم داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 10 مدرسه در شهرستان درگزین

ساخت 10 مدرسه در شهرستان درگزین