مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 16:102023-01-09سياسي

سازمان انتظامی کشور در اغتشاشات اخیر مظلوم مقتدر بود


فرمانده سابق نیروی انتظامی با تشریح عملکرد خود در 8 سال فرماندهی انتظامی کشور از همراهی ماموران و فرماندهان انتظامی کشور تقدیر و تشکر کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین اشتری فرمانده سابق نیروی انتظامی در مراسم معارفه سردار رادان به عنوان فرمانده کل انتظامی کشور در سالن اجتماعات ستاد انتظامی به دوران8 ساله فرماندهی خود در فراجا اشاره و اظهار داشت: از رهبر بزرگوار و معزز که با حسن اعتماد و رهنمودها این توفیق را برای سرباز کوچک خود فراهم کرد، از صمیم دل تشکل و قدردانی می کنم.

وی گفت: در این 8 سال فرماندهی همواره کوشیدم تا آنجا که می توانم فرمان های معظم له را به همراهی پرسنل و فرماندهان و مدیران اجرا کنم و خدا را شکر که با ابراز رضایتمندی ایشان، این ماموریت دشوار به پایان رسید.

وی گفت: در مقاطع 8 ساله شاهد بحران هایی در سال های 96، 98 و 1401 و دوران بخش شیوع ویروس کرونا بودیم که در مدیریت و کنترل آن سهم بزرگی ایفا کرده و با ستاد کرونا همکاری به سزایی داشتیم که مشهود و تحسین برانگیز بود.

اشتری در ادامه صحبت های خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت و شهدای فراجا و جانبازان تصریح کرد: از ویژگی های سازمان انتظامی کشور این است که همواره در مسیر ایثارگری بوده و در باغ شهادت باز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان انتظامی کشور در اغتشاشات اخیر مظلوم مقتدر بود

سازمان انتظامی کشور در اغتشاشات اخیر مظلوم مقتدر بود