مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 16:152023-01-09سياسي

«قزوین» جزو 3 شهر گران کشور است/ پرداخت 100 درصد مطالبات گندم کاران شهرستان


«قزوین» در حوزه مسکن شهری جزو 3 شهر گران کشور است که بخشی از آن به کمبود زمین در قزوین ارتباط دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، عباس کاظمی در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که ظهر امروز در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: از عمر دولت سیزدهم 16 ماه می گذرد این در حالی است که دولت از ابتدای روی کار آمدن خود سند تحول را در اختیار افکار عمومی قرار داد.

وی افزود: چهار رکن عدالت محوری، فساد ستیزی جهت حرکت به سوی آینده، میدان داری مردم با پیشتازی جوانان به منظور اقامه عدل و خیزش علمی برای اقتدار آفرینی و خانواده مداری در سند تحول قرار دارد.

فرماندار قزوین خاطر نشان کرد: طی 3 ماه گذشته در کنار تلاش دشمن برای ایجاد اغتشاش و بهره برداری از فضای به وجود آمده، یک مسئله ای پر رنگ تر دیده شد و آن اینکه هیچ اتفاقی نیفتاده و مشکلات سر جای خود باقی است، یکی از اهداف اصلی دمیدن به اغتشاشات همین موضوع بود تا فضا به قدری تیره و تار شود که دستاوردهای دولت قابل مشاهده نباشد.

کاظمی تصریح کرد: دولت سیزدهم شروع بسیار سختی داشت چرا که با کسری بودجه، خزانه منفی، میانگین رشد اقتصادی نزدیک به صفر در دهه نود، چالش های داخلی و خارجی، نارضایتی اجتماعی، تورم و مسائل دیگر رو به رو بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قزوین» جزو 3 شهر گران کشور است/ پرداخت 100 درصد مطالبات گندم کاران شهرستان

«قزوین» جزو 3 شهر گران کشور است/ پرداخت 100 درصد مطالبات گندم کاران شهرستان