مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 16:202023-01-09حوادث

دوستی اینترنتی شهروند آوجی، منجر به تهدید و اخاذی شد


رییس پلیس فتای استان قزوین از شناسایی عامل تهدید به انتشار تصاویر خصوصی و اخاذی از یک شهروند آوجی خبر داد.

- سرهنگ محمدعلی فرهودی اظهار کرد: در پی شکایت خانمی جوان مبنی بر تهدید و اخاذی از طریق انتشار تصاویر خصوصی وی در فضای مجازی، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهارات اولیه خود عنوان کرد مدتی پیش با فردی در فضای مجازی آشنا شدم که با سوءاستفاده از اعتمادم و به بهانه ازدواج تعدادی از تصاویر خصوصی ام را درخواست کرد و من نیز به دلیل وابستگی شدید اقدام به ارسال تصاویر کردم، اما پس از مدتی به دلایلی تصمیم به قطع رابطه با وی گرفتم که با ارسال پیام های تهدیدآمیز، اقدام به ایجاد مزاحمت و اخاذی از بنده را کرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ فرهودی با اشاره به اینکه پس از اقدامات پلیسی و بررسی های لازم، متهم شناسایی، دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد، بیان کرد: قصه تلخ اعتماد در فضای مجازی که موجبات تهدید، اخاذی، هتک حرمت و حیثیت را فراهم می کند همچنان در حال قربانی گرفتن است.

وی خاطرنشان کرد: جعل هویت از ویژگی های فضای سایبری است، پس شهروندان در این فضا تحت هیچ عنوان به افرادی که با وعده هایی مانند ازدواج قصد نزدیک شدن به آن ها را دارند اعتماد نکرده و اطلاعات شخصی خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوستی اینترنتی شهروند آوجی، منجر به تهدید و اخاذی شد

دوستی اینترنتی شهروند آوجی، منجر به تهدید و اخاذی شد