مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 17:052023-01-09سياسي

راه اندازی کتابخانه های مساجد اردستان ضروری است


مشاور فرماندار اردستان در امور فرهنگی گفت: کتابخانه های مساجد در شهرستان غیرفعال است و در این عرصه راه اندازی کتابخانه های مساجد مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام منصور صابری ظهر دوشنبه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی اردستان، اظهار داشت: در ارتباط با بحث کتاب و کتابخوانی یکی از ظرفیت و پتانسیل های موجود در جامعه در این راستا، کتابخانه های مساجد است که اکثر مساجد کتابخانه دارند اما کتابخانه غیرفعال است و در این عرصه راه اندازی کتابخانه های مساجد مهم است.

وی افزود: اگر کتابخانه مساجد فعال شود حضور بیشتر جوانان و نوجوانان در مساجد امکان پذیر خواهد بود همچنین در یکی از مساجد شهرستان کتاب به نوجوانان معرفی می شود و بعد از مطالعه کتاب، مطالب را در جمع کنفرانس می دهد و برای بحث کتابخوانی اهمیت قائل هستیم.

مشاور فرماندار اردستان در امور فرهنگی در خصوص ایجاد یک کافه کتاب در شهرستان، خاطرنشان کرد: اگر کافه کتاب در شهرستان اردستان راه اندازی شود یک ظرفیت و پتانسیل خوبی در عرصه کتاب و کتابخوانی است و با وجود هزینه بر کافه کتاب اما پس از گذشت یک سال از راه اندازی مطمئناً آثار آن را در سطح شهرستان خواهیم دید.

صابری در خصوص تجهیز کتابخانه ها، بیان کرد: برای تجهیز کتابخانه ها باید به سمت منابع برویم که نیاز نوجوانان اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کتابخانه های مساجد اردستان ضروری است

راه اندازی کتابخانه های مساجد اردستان ضروری است