مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 17:202023-01-09اقتصادي

طرح انتقال آب دریاچه ارومیه توسط دستگاه های نظارتی بررسی شده است


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: نظارت بر نحوه اجرای فنی پروژه، هزینه کردهای مالی، زمانبندی اجرایی و خطاهای انسانی، مورد بررسی دستگاه های نظارتی قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر عتباتی ظهر دوشنبه در بازدید از تونل خط انتقال آب از سد کانی سیب به دریاچه ارومیه اظهار کرد: با هدف صیانت از حقوق عامه، طرح انتقال آب از سد کانی سیب به دریاچه ارومیه به صورت کارشناسی و فنی در حال بررسی است.

وی ادامه داد: در بازدید امروز آخرین وضعیت اجرای این طرح ملی به خصوص ترمیم 800 متر آسیب دیده تونل را مورد بررسی قرار گرفت تا تصمیمات لازم برای رفع مشکلات احتمالی گرفته شود.

عتباتی با تقدیر از عملکرد مطلوب شرکت توسعه آب و نیروی ایران به عنوان مجری و قرارگاه خاتم الانبیا به عنوان پیمانکار طرح این طرح، وجود هرگونه خطای انسانی و نقص فنی را در 800 متر آسیب دیده را رد کرد و گفت: در بررسی ها مشخص شده که ریزش ها به علت فشار بالای آب و شرایط خاص زمین بوده و آسیب عملاً اجتناب ناپذیر بوده است.

وی با اشاره به سرعت مناسب در عملیات ترمیم تونل این خط انتقال، تاکید کرد: بر اساس بررسی ها انجام شده با میانگین ترمیم روزانه 10 متر تا امروز 680 متر لاینینگ بخش های آسیب دیده به اتمام رسیده است و 120 متر باقی مانده نیز باید تا پایان بهمن ماه به پایان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح انتقال آب دریاچه ارومیه توسط دستگاه های نظارتی بررسی شده است

طرح انتقال آب دریاچه ارومیه توسط دستگاه های نظارتی بررسی شده است