مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 17:252023-01-09سياسي

امتحانات مدارس یزد پنجشنبه لغو شد


با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته، امتحانات درس هایی که برای پنجشنبه 22 دی برنامه ریزی شده بود، با حفظ شرایط مشابه در زمان دیگری برگزار می شود.

- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به لغو امتحانات مدارس در پنجشنبه 22 دی و برگزاری آنها در زمان دیگر گفت: ادارات در این روز دایر هستند و تمامی دورکاری ها لغو است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، علی اکبر عزیزی بعد از ظهر امروز با اشاره به سفر رییس جمهور به استان یزد اظهار داشت: تمامی امتحانات مدارس استان یزد در روز پنجشنبه 22 دی ماه لغو شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته، امتحانات درس هایی که برای پنجشنبه 22 دی برنامه ریزی شده بود، با حفظ شرایط مشابه در زمان دیگری برگزار می شود.

وی همچنین در خصوص فعالیت ادارات و دستگاه های اجرایی استان تصریح کرد: همه ادارات استان در روز پنجشنبه این هفته دایر و فعالیت آنها به صورت حضوری خواهد بود.

عزیزی یادآور شد: توجه به تشکیل میز خدمت در ادارات و افزایش مراجعات مردم هم زمان با سفر رییس جمهور، روز پنجشنبه این هفته دورکاری ادارات لغو و حضور کارمندان در اداره الزامی است.

وی همچنین در خصوص فعالیت دانشگاه های استان نیز اظهار داشت: هنوز زمان امتحانات دانشگاه ها شروع نشده، اما تعداد محدودی از مراکز دانشگاه ی در این روز امتحان دارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات مدارس یزد پنجشنبه لغو شد

امتحانات مدارس یزد پنجشنبه لغو شد