مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 17:302023-01-09اقتصادي

جابه جایی میدان بار کرج منوط به جانمایی زمین مناسب است


رییس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج، گفت: میدان بار کرج هرچه سریعتر باید جا به جا شود، در این راستا درصدد جانمایی مکان مناسب هستیم.

- حمید دانشی کهن، رییس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص میدان بار کرج، گفت: سال های گذشته میدان بار کرج وسعت محدودی داشت اما در حال حاضر کارکرد میدان بار باید استانی باشد، قرار است حدود دویست هکتار زمین در حومه شهر کرج برای میدان بار جا نمایی شود .

وی با بیان اینکه هنوز برای میدان بار مکان مشخصی تعیین نشده است، افزود: قرار است کار گروهی در استانداری تشکیل شود تا دستگاه های مربوطه از جمله راه و شهرسازی و منابع طبیعی ملزم شوند، زمینی را به وسعت دویست هکتار برای میدان بار کرج پیش بینی کنند.

دانشی کهن با اشاره به اینکه میدان بار باید خارج از شهر و به بزرگراه ها مختلف راه داشته باشد، ادامه داد: احتمال زیاد زمین باید حوالی منطقه جغرافیایی غرب شهر کرج پیش بینی شود.

وی در خصوص بازار کاج، گفت: طبق برنامه ریزی ها در نظر داریم این مجموعه را همزمان با سالروز پیروزی انقلاب به بهره برداری برسانیم.

دانشی کهن با اشاره به بازار ماهان که 20 سال از متوقف شده است، افزود: بودجه آن را پیش بینی کردیم اما مشکلات فنی دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی میدان بار کرج منوط به جانمایی زمین مناسب است

جابه جایی میدان بار کرج منوط به جانمایی زمین مناسب است