مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 17:352023-01-09فرهنگي

«هیچ کس منتظرت نیست» به کرمانشاه رسید/ اکران فیلم برای زندانیان


همزمان با آغاز اکران مستند «هیچ کس منتظرت نیست» در کرمانشاه، این اثر در زندان مرکزی، مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی ماهیدشت، کمپ ماده 16 سراب نیلوفر و کانون اصلاح و تربیت برای مددجویان به نمایش درآمد.

- هیچ کس منتظرت نیست به کرمانشاه رسید/ اکران فیلم برای زندانیان ایسنا/کرمانشاه همزمان با آغاز اکران مستند هیچ کس منتظرت نیست در کرمانشاه، این اثر در زندان مرکزی، مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی ماهیدشت، کمپ ماده 16 سراب نیلوفر و کانون اصلاح و تربیت برای مددجویان به نمایش درآمد.

  مستند سینمایی هیچ کس منتظرت نیست ، محصول مرکز مستند سوره، به کارگردانی و تهیه کنندگی محسن اسلام زاده، از امروز(19 دی ) اکران خود را در شهر کرمانشاه آغاز کرده و به مدت یک هفته هر روز سانس 17 در پردیس آزادی نمایش داده می شود.

پیش از اکران عمومی این اثر که پخش آن با دفتر پخش رویش است، هیچ کس منتظرت نیست در بند جوانان زندان مرکزی کرمانشاه و کانون اصلاح و تربیت(بند نسوان) نمایش داده شد و نزدیک به 200 مددجو به تماشای اثر نشستند.

این اتفاق برای اولین بار در یکی از زندان های کشور رخ داد که با استقبال مددجویان نیز مواجه شد.

همچنین این مستند اجتماعی در کمپ ترک اعتیاد ماده 16 سراب نیلوفر که نزدیک به 600 مرد آسیب دیده در آن زندگی می کنند و مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی ماهیدش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هیچ کس منتظرت نیست» به کرمانشاه رسید/ اکران فیلم برای زندانیان

«هیچ کس منتظرت نیست» به کرمانشاه رسید/ اکران فیلم برای زندانیان