مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 18:002023-01-09سياسي

بخت گردشگری سمنان باز شد/ فرش ابریشمی زیر پای گردشگران خارجی


انتخاب سمنان به عنوان نماینده ایران در کنسرسیوم گردشگری، اقتصادی و فرهنگی سبب شد تا بالاخره کنشگران حوزه میراث فرهنگی، به تحول در زمینه گردشگری این استان امیدوار شوند.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها - محمدحسین عابدی: گردشگری را باید ظرفیت مغفول استان سمنان دانست چرا که علی رغم مزیت ها و پتانسیل های فراوان، هرگز آن طور که باید و شاید مورد توجه برنامه ریزان استان به خصوص در زمینه اقتصادی قرار نگرفته است حالا اما خبرهای امیدوار کننده ای می رسد که نشان می دهد گردشگری استان قرار است با تحولاتی روبرو شود البته اگر مسئولان به خوبی از این فرصت طلایی بهره مند شوند.

سمنان نماینده ایران در کنسرسیوم اقتصادی، گردشگری و فرهنگی راه ابریشم شد.

کنسرسیومی که چین را به خاورمیانه وصل می کند و 20 شهر آسیا در کنار 20 شهر چین در آن عضویت دارند و قرار است تبادل گردشگر بین کشورهای منطقه، خاور دور و آسیای میانه در این کنسرسیوم شکل گرفته و تسهیل شود حتی صحبت از لغو روادید برای سفر در کشورهای عضو به میان آمده تا همه چیز خبر از فرصت طلایی توسعه گردشگری اقتصادی بدهد.

تمام نگرانی کنشگران حوزه میراث فرهنگی استان سمنان این است که مسئولان بار دیگر بر اریکه غفلت سوار باشند و مانند سال های اخیر که یکی پس از دیگری فرصت های طلایی را از دست دادند، این بار نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخت گردشگری سمنان باز شد/ فرش ابریشمی زیر پای گردشگران خارجی

بخت گردشگری سمنان باز شد/ فرش ابریشمی زیر پای گردشگران خارجی