مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 18:102023-01-09حوادث

فوت «محسن جعفری راد» به علت مصرف قرص برنج بوده است


رییس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه فوت «محسن جعفری راد» به علت مصرف قرص برنج بوده است، گفت: وی بعد از فوت پدر و مادرش دچار افسردگی شده و داروی اعصاب مصرف می کرد.

- کرج- رییس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه فوت محسن جعفری راد به علت مصرف قرص برنج بوده است، گفت: وی بعد از فوت پدر و مادرش دچار افسردگی شده و داروی اعصاب مصرف می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین فاضلی هریکندی در رابطه با فوت محسن جعفری راد اظهار کرد: محسن جعفری بالنگاه معروف به جعفری راد ساکن مهرشهر کرج در تاریخ چهارم آبان در کرج با توجه به حضور در اغتشاشات دستگیر شد.

برای وی پرونده ای در یکی از شعب بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کرج تشکیل و پس از تفهیم اتهام جرایم علیه امنیت با قرار بازداشت موقت به زندان معرفی و در تاریخ 14 آبان با تبدیل قرار بازداشت موقت به قرار تأمین کفالت با معرفی کفیل آزاد شد.

وی افزود: پس از تکمیل تحقیقات، در تاریخ 19 آبان برای ایشان به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام از طریق حضور در تجمعات غیرقانونی و فیلمبرداری از آن و دعوت به تجمع غیر قانونی قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست صادر شد و با ارسال پرونده به دادگاه، برای 13 اسفند نیز در شعبه اول دادگاه انقلاب کرج وقت رسیدگی تعیین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت «محسن جعفری راد» به علت مصرف قرص برنج بوده است

فوت «محسن جعفری راد» به علت مصرف قرص برنج بوده است