مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 18:102023-01-09سياسي

روحیه جهادی باید به لایه های پایین مدیریت تسری یابد


نماینده مردم اسلامشهر، تهران ری، شمیرانات و پردیس در مجلس با بیان اینکه ایجاد نارضایتی برای مردم، به نظام و کشور ضربه می زند گفت: روحیه جهادی باید به لایه های پایین مدیریت تسری یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، مهدی شریفیان نماینده مردم اسلامشهر، تهران ری، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اسلامشهر که در محل سالن اجتماعات فرمانداری اسلامشهر برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد نارضایتی از سوی مدیران و کارکنان ادارات برای مردم، به نظام و کشور آسیب و ضربه می زند.

شریفیان با گرامیداشت قیام 19 دی و آغاز عملیات کربلای 5 و یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، افزود: با تغییر رویکرد در دولت و با روحیه جهادی و مردمی در راس دولت سیزدهم لازم است که این روحیه به لایه های میانی و به مدیران شهرستانی و کل، کارها در کشور تسری پیدا کند، یکی از مهمترین دغدغه ها و مطالباتی که مردم از ما پیگیری میکنند، کم کردن بروکراسی اداری است که مردم در دستگاه های مختلف با آن مواجه هستند.

وی با بیان اینکه بنده بارها به صورت ناشناس به ادارات مختلف مراجعه و مشاهده کرده ام که مردم برای انجام امور اداری که طی یکی دو روز می توان انجام داد بیش از یکماه معطل مانده اند، گفت: باید روحیه جهادی به لایه های پایینی مدیریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه جهادی باید به لایه های پایین مدیریت تسری یابد

روحیه جهادی باید به لایه های پایین مدیریت تسری یابد