مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 18:102023-01-09سياسي

گفت وگوی سفیر ایران و مشاور امنیت ملی عراق درباره تأمین امنیت مرز ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «قاسم الاعرجی» مشاور امنیت ملی عراق، امروز (دوشنبه) و «محمد کاظم آل صادق» سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

- مشاور امنیت ملی عراق و سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد درباره مسائل مختلفی از جمله تأمین امنیت مرزها، مبارزه با تروریسم و قاچاق کالا با یکدیگر گفتگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق، امروز (دوشنبه) و محمد کاظم آل صادق سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

بنابر گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، دفتر مشاور امنیت ملی عراق در بیانیه ای اعلام کرد که قاسم الاعرجی و سفیر ایران درباره تقویت روابط دوستانه، همکاری های بغداد و تهران و همچنین راه های توسعه ارتباطات دو کشور بحث و تبادل نظر کرده اند.

در ادامه این بیانیه آمده است که دو طرف در این دیدار به مسئله امن سازی مرز ها و همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم و قاچاق پرداخته اند و درباره مسائل مورد اهتمام مشترک نیز رایزنی کرده اند.

پس از هشدار و حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع گروهک های کُرد تجزیه طلب در منطقه کردستان عراق، شورای امنیت ملی عراق تدابیری را جهت امن سازی مرز ها با ایران و ترکیه و جلوگیری از استقرار گروهک های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی سفیر ایران و مشاور امنیت ملی عراق درباره تأمین امنیت مرز ها

گفت وگوی سفیر ایران و مشاور امنیت ملی عراق درباره تأمین امنیت مرز ها