مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 18:152023-01-09اقتصادي

سرمایه گذاری 2هزار میلیارد تومان در شهرک صنعتی شهریاری زنجان


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: عملیات اجرایی پنج واحد صنعتی با سرمایه گذاری 2هزار میلیارد تومان در شهرک صنعتی شهید شهریاری زنجان آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مجید گلشنی منفرد در جریان بازدید از طرح های صنعتی در شهرک صنعتی شهید شهریاری زنجان از آغاز عملیات اجرایی پنج واحد صنعتی در این شهرک خبر داد و اظهار کرد: همه این صنایع جزو صنایع پاک محسوب می شوند.

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: طرح های صنعتی مستقر در این شهرک با برنامه ریزی مناسب و سرمایه گذاری بالای بخش خصوصی  دارای پیشرفت فیزیکی خوبی است.

  وی تصریح کرد: صنعت، پیشران مهم توسعه استان است و همه دستگاها، سازمان ها و ادارات باید در تسهیل سرمایه گذاری و رفع موانع تولید جدیت داشته باشند.

گلشنی با درخواست از فعالان صنعتی استان برای ارائه گزارش موانع و مشکلات خود در اسرع وقت گفت: ارائه این گزارش ها به ویژه مشکلات تحمیلی از ناحیه سایر ارگان ها در کمک به حل آن ها موثر خواهد بود.

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با تقدیر از جدیت و پیگیری استاندار زنجان در رفع مشکلات سرمایه گذاران گفت: در برنامه توسعه استان، وظایف و برنامه های سنگینی در حوزه صنعت تعریف شده است که تنها در سایه همکاری و همراهی همه دست اندرکاران محقق می شود، لذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 2هزار میلیارد تومان در شهرک صنعتی شهریاری زنجان

سرمایه گذاری 2هزار میلیارد تومان در شهرک صنعتی شهریاری زنجان