مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 21:152023-01-09سياسي

قالیباف: هیچ گونه تغییرات ژئوپلیتیکی را در مرز نمی پذیریم


صاحبه غفاراوا رییس مجلس ملی آذربایجان در حاشیه نشست مجمع مجالس آسیایی با محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، خانم صاحبه غفاراوا، رییس مجلس ملی آذربایجان، عصر امروز (دوشنبه 19 دی 1401) در حاشیه نشست مجمع مجالس آسیایی با محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی که برای شرکت در این اجلاس به ترکیه سفر کرده است دیدار و گفت وگو کرد.

در ابتدای این دیدار قالیباف با اشاره به اهمیت روابط ایران و آذربایجان در حوزه مختلف سیاسی، اقتصادی و پارلمانی گفت: کشور همسایه، آذربایجان شرایط ویژه ای برای جمهوری اسلامی ایران دارد و در کنار روابط دوجانبه فرصت مناسبات پارلمانی می تواند نقش جدی در روابط ایفا کند.

وی افزود: امروز دو کشور به دنبال توسعه مراودات و عمق بخشی به مناسبت هستند و اطمینان دارم عمیقاً مسئولان دو کشور می خواهند روابط توسعه یابد.

قالیباف تأکید کرد: ما می توانیم در صحنه منطقه ای و جهانی روابط خوبی با هم داشته باشیم و هر قدر کشورهای منطقه با هم نزدیک باشند به نفع منطقه است و نباید اجازه داد کشورهای فرا منطقه ای در این زمینه دخالت کنند.

رییس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ما هیچ گونه تغییرات ژئوپلیتیکی را در مرز نمی پذیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: هیچ گونه تغییرات ژئوپلیتیکی را در مرز نمی پذیریم

قالیباف: هیچ گونه تغییرات ژئوپلیتیکی را در مرز نمی پذیریم