مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 21:252023-01-09سياسي

ایثار و جانفشانی شهدا ضامن اتحاد در جمهوری اسلامی است


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به سیره شهدا و امام شهدا در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی گفت: ایثار و جانفشانی شهدا ضامن اتحاد و وحدت در جمهوری اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیاهکل، حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی عصر امروز در دیدار با خانواده شهید بسیجی علی قربانپور با بیان اینکه شهادت، خون پاک شهیدان و وصیت نامه شهدا راه هدایت مردم و مسؤولان در جمهودی اسلامی است، اظهار کرد: استکبار در 44 سال گذشته انواع انواع فشار و تحریم را علیه نظام جمهوری اسلامی اعمال کرده ولی مردم با پیروی از شهدا، امام شهدا و مقام معظم رهبری تمام برنامه های دشمن را سرنگون کردند.

  وی با اشاره به نقش شهدا به ویژه شهدای بسیجی در کشور گفت: دشمن در طول این چند سال چه با جنگ تحمیلی و چه با ایجاد فتنه و آشوب در کشور سعی در انزوای جمهوری اسلامی و در نتیجه نابودی نظام را داشته ولی جوانان این مرز و بوم و بسجییان با خون پاک خود اجازه چنین کاری را به دشمن ندادند.

  مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به سیره شهدا و امام شهدا در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی بیان کرد: ایثار و جانفشانی شهدا ضامن اتحاد و وحدت در جمهوری اسلامی است لذا اگر مسؤولان به سیره شهدا توجه و آن را اجرایی کنند بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایثار و جانفشانی شهدا ضامن اتحاد در جمهوری اسلامی است

ایثار و جانفشانی شهدا ضامن اتحاد در جمهوری اسلامی است