مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 22:302023-01-09سياسي

340 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در کردستان اهدا شد


طی مراسمی توسط سپاه بیت المقدس کردستان340 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند کردستانی اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان روز دوشنبه در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سنندج اظهار داشت: یکی از توفیقات سپاه، خدمت به محرومین و کمک به دولت در خدمت رسانی است که به همت بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس کردستان امروز 340 سری کامل جهیزیه شامل 9 قلم اجناس اصلی به ارزش ریالی 86 میلیارد ریال تقدیم نوعروسان خواهد شد.

وی گفت: اهدای یک هزار و 744 سری کامل جهیزیه به ارزش ریالی 260 میلیارد ریال در سه سال گذشته، اهدای 24 مرحله کمک مومنانه به ارزش ریالی بیش از 3 هزار میلیارد ریال و همچنین توزیع خدمات بهداشتی، پزشکی و جهیزیه و … از دیگر اقدامات سپاه کردستان بوده است.

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات سپاه بیت المقدس کردستان جهاد آبرسانی است که طی 30 ماه به 169 روستا آبرسانی انجام می شود و تاکنون این پروژه 29 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سردار حسینی ادامه داد: برای این پروژه 160 کیلومتر خط انتقال انجام شده، 5 حلقه چاه عمیق و نیمه عمیق نیز صورت گرفته و 25 حوضچه شیرآلات نیز انجام شده است.

وی همچنین به احداث 72 نیروگاه خورشیدی توسط سپاه بیت المقدس کردستان اشاره کرد و افزود: در بحث اشتغال نیز وام های اشتغالزایی به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

340 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در کردستان اهدا شد

340 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در کردستان اهدا شد