مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 22:502023-01-09بين الملل

انگلیس باز هم برای اعتصابات جدید آماده می شود


انگلیس که در ماه های گذشته شاهد اعتصابات پی در پی کارمندان بخش های مختلف بوده، با شکست مذاکرات اتحادیه های تجاری با مقامات دولت بر سر مطالباتشان برای موج جدیدی از اعتصابات آماده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، امروز دوشنبه نشست های نمایندگان اتحادیه های تجاری معترض و وزرای دولت انگلیس برای پایان دادن به موج اعتصاب ها در بخش های مختلف، از بخش بهداشت ودرمان گرفته تا بخش حمل ونقل، بی نتیجه ماند و حالا این کشور باید خود را برای اعتصابات هر چه بیشتر کارمندانی که افزایش دستمزدشان را مطالبه می کنند آماده کند.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، اتحادیه GMB در بیانیه ای که بعد از شکست مذاکرات نمایندگانش با استیو بارکلی ، وزیر بهداشت انگلیس منتشر کرد نوشت، از روز چهارشنبه بیش از 10000 کارمند بخش آمبولانس این کشور دست از کار خواهند کشید.

ریچل هریسون ، دبیر ملی اتحادیه GMB گفت: تعاملاتی بر سر مساله دستمزد صورت گرفت اما حتی یک پیشنهاد ملموس که بتواند اختلاف را حل کرده و باعث پیشرفت قابل توجه شود مطرح نشد.

نرخ تورم دو رقمی در انگلیس به بالاترین حد خود در 40 سال اخیر رسیده در حالی که افزایش حقوق ها به حد تطبیق با این نرخ تورم نبوده و این وضعیت صدای اعتراض پرستاران، کارمندان آمبولانس، کارمندان راه آهن و معلمانی که تا کنون چند دور ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس باز هم برای اعتصابات جدید آماده می شود

انگلیس باز هم برای اعتصابات جدید آماده می شود