مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 23:152023-01-09دانش

خاطرات دانشجوی شهید مدافع امنیت منتشر می شود


رییس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد از چاپ کتابی با موضوع خاطرات شهید مدافع امنیت «محمد گودرزی شهرکی» از زبان پدر، مادر، همسر، خواهران و برادران این شهید خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، ابراهیم رحیمی در دیدار با خانواده دانشجوی شهید مدافع امنیت محمد گودرزی شهرکی از چاپ کتابی با موضوع خاطرات این شهید از زبان پدر، مادر، همسر، خواهران و برادرانش توسط انتشارات این واحد دانشگاهی خبرداد و گفت: خاطراتی که در این نشست از زبان خانواده این شهید والامقام شنیده شد، در کتابی به صورت جیبی گردآوری می شود تا مورد استفاده نسل جوان به ویژه دانشجویان قرار بگیرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد بیان کرد: این شهید یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد بود که از لحاظ علمی، اخلاقی و ورزشی سرآمد بود.

رحیمی با بیان اینکه شهید گودرزی آرزوی شهادت داشت و در نهایت به این آرزو رسید، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم راه این شهید را ادامه دهیم و از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا پای جان پاسداری کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین رضا قاسمی نژاد، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در این دیدار گفت: پدر و مادر بزرگوار شهید گودرزی، فرزند پاک و بابرکت خود را نثار انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات دانشجوی شهید مدافع امنیت منتشر می شود

خاطرات دانشجوی شهید مدافع امنیت منتشر می شود