مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 23:202023-01-09اجتماعي

ضریب ایمنی جاده های آذربایجان شرقی به حداقل رسیده است


رییس پلیس راه های آذربایجان شرقی گفت: به دلیل بارش برف، کولاک و یخبندان در حال حاضر ضریب ایمنی جاده های ارتباطی این استان به حداقل ممکن رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ رضا کریمی نژاد روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران از باز بودن تمامی جاده های استان خبر داد و در عین حال، افزود: اما با این وجود تمامی جاده های استان به دلیل بارش های دو روز اخیر که همچنان نیز در تعدادی از محورها تداوم دارد، سفیدپوش شده و با کاهش دما و برودت هوا، یخ زدگی در ساعات آینده بسیار محتمل خواهد بود.

وی شدت بارش ها و لغزندگی جاده ها در محورهای ارتباطی شهرستان های اهر، ورزقان و هریس را بیش از سایر نقاط آذربایجان شرقی اعلام و اضافه کرد: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر کاهش محسوس دما در ساعات آینده به خصوص در ساعات شب، یخ زدگی جاده ها حتمی است و در این شرایط خطرات ناشی از رانندگی بیشتر خواهد شد که لازم است مردم از مسافرت های غیرضروری به شدت اجتناب کنند.

کریمی نژاد با اشاره به اینکه بارش برف و برودت هوا در کل آذربایجان شرقی تا پایان هفته جاری تداوم دارد، یادآور شد: در این شرایط جوی، رانندگان باید ضمن اطمینان از ایمنی خودرو و رفع نقص های فنی، با لباس های گرم، باک پر بنزین، غذای مناسب و مکفی، رعایت سرعت مطمئنه و نیز رعایت کامل مقررات ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضریب ایمنی جاده های آذربایجان شرقی به حداقل رسیده است

ضریب ایمنی جاده های آذربایجان شرقی به حداقل رسیده است