مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 23:302023-01-09اجتماعي

150 پایگاه اورژانس آذربایجان شرقی آماده خدمات رسانی است


رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: تعداد 150 پایگاه این مجموعه در شهرها و جاده های ارتباطی آماده باش هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اصغر جعفری روحی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه چتر نجات اورژانس آذربایجان شرقی بر زندگی گرفتاران در جاده های صعب العبور و مادران باردار در بخش ها و روستاها آماده است، افزود: اورژانس استان با قدرت آماده خدمت رسانی به مردم در طرح امداد زمستانی 1401 است.

وی با اشاره به اینکه تیم های واکنش سریع اورژانس آماده ارائه خدمات در شرایط ویژه هستند، از فعالیت تعداد بیش از 900 نفر کارشناس اورژانس در راستای اجرای این طرح خبر داد.

وی اضافه کرد: این مجموعه از تعداد 150 دستگاه خودروی عملیاتی اعم از آمبولانس، اتوبوس آمبولانس، موتورلانس و همچنین بالگرد اورژانس هوایی در طرح زمستانه استفاده خواهد کرد.

جعفری روحی، مدت اجرای رزمایش امداد زمستانی به منظور امدادرسانی در جاده های استان و همزمان با آغاز فصل سرد سال را تا 22 اسفند ماه اعلام کرد و افزود: کارشناسان اورژانس با استقرار و پوشش خدمات فوریت های پزشکی در سطح جاده ها و شهرها در قالب طرح زمستانه 1401 به ارائه خدمت خواهند پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 پایگاه اورژانس آذربایجان شرقی آماده خدمات رسانی است

150 پایگاه اورژانس آذربایجان شرقی آماده خدمات رسانی است