مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 00:152023-01-09سياسي

اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در نیمه شعبان/ اعیاد بهانه ای برای همدلی


مدیر بنیاد خیریه بین المللی آبشار عاطفه ها شهرستان جویبار گفت: به مناسبت نیمه شعبان اهدای 20 سری جهیزیه بین 20 نوعروس را خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان جویبار، با وجود سختی ها و مشکلات اقتصادی که گریبان تمامی اقشار جامعه را گرفته است، خوشبختانه فعالیت گسترده موسسات خیریه موجب شده که افراد خیر و توانمند بتوانند بهانه ای برای کمک به قشر آسیب پذیر جامعه داشته باشند و چه بسا گروه های خیریه کورسوی امید را در دل نیازمندان روشن می کنند و می توانند گره ای هرچند کوچک از مشکلات این قشر آسیب پذیر باز کنند.

  کوثر علیزاده سیدزین العابدینی مدیر بنیاد خیریه بین المللی آبشار عاطفه ها شهرستان جویبار و مدیریت ناحیه 3 استان مازندران به فعالیت های 9ماهه این نهاد خیریه در سال جاری پرداخت و گفت: در حال حاضر 250 خانوار با بیش از 700 نفر زیر پوشش این نهاد هستند.

  وی درآمد این نهاد خیریه در سال جاری را حدود 14 میلیارد ریال برشمرد و افزود: از این میزان حدود 9 میلیارد ریال درآمد نقدی، حدود 4 میلیارد ریال درآمد غیرنقدی و مبلغ یک میلیارد و 610 میلیون ریال واریز به حساب مهرجویان بوده است.

  مدیر بنیاد خیریه بین المللی آبشار عاطفه ها شهرستان جویبار خاطرنشان کرد: در قالب مستمری ماهانه حدود 5 میلیارد ریال به حساب مهرجویان واریز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در نیمه شعبان/ اعیاد بهانه ای برای همدلی

اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در نیمه شعبان/ اعیاد بهانه ای برای همدلی