مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 01:052023-01-09سياسي

موسوی: رویکرد برنامه های دهه فجر با هدف افزایش نشاط اجتماعی است


رییس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: برنامه های این دهه فرصت خوبی برای ایجاد انسجام ملی و همچنین نمایش وحدت میان همه قشرهای مختلف جامعه است.

- رییس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: برنامه های این دهه فرصت خوبی برای ایجاد انسجام ملی و همچنین نمایش وحدت میان همه قشرهای مختلف جامعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدنظام الدین موسوی در جلسه ای با تاکید بر ضرورت اجرای برنامه های امیدآفرین و وحدت بخش در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: برنامه های دهه فجر امسال در راستای جهاد تبیین و با همدلی و هماهنگی میان همه دستگاه های اجرایی در سراسر کشور برگزار می شود.

وی با اشاره به این که دشمن در جنگ ترکیبی، امید مردم و جوانان را هدف قرار داده است، گفت: آنچه موجب پویایی یک ملت می شود، امید به آینده است و ضروری است این هدف محوری در تدوین، طراحی و اجرای تمامی برنامه های مربوط به بزرگداشت دهه فجر مورد توجه قرار گیرد.

موسوی در ادامه به اهمیت وجود نشاط اجتماعی در کنار امید به آینده اشاره کرد و افزود: امسال دهه فجر انقلاب اسلامی بین دو مناسبت مهم مذهبی یعنی میلاد حضرت علی(ع) و مبعث پیامبر اکرم (ص) قرار گرفته است که این مهم زمینه ای را برای برگزاری جشن ها و برنامه های شاد با رویکرد و هدف افزایش نشاط اجتماعی به ویژه برای جوانان در ایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی: رویکرد برنامه های دهه فجر با هدف افزایش نشاط اجتماعی است

موسوی: رویکرد برنامه های دهه فجر با هدف افزایش نشاط اجتماعی است