مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 02:002023-01-09اقتصادي

لزوم توسعه طرح «روستا بازار» در لرستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بر لزوم توسعه طرح «روستا بازار» در این استان در راستای برند سازی و بازاریابی محصولات کشاورزی تاکید کرد.

- خرم آباد- رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بر لزوم توسعه طرح روستا بازار در این استان در راستای برند سازی و بازاریابی محصولات کشاورزی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عماد شاهرخی روز دوشنبه در جلسه مشترک تعاون روستایی، تشکل ها و اتحادیه های بخش کشاورزی با بیان اینکه از تشکل های بخش کشاورزی حمایت می کنیم، اظهار داشت: ما از حامیان و حمایت کنندگان تشکل ها و اتحادیه های بخش کشاورزی هستیم و بر این باوریم هرچه انسجام و تمرکز در این بخش بیشتر باشد بستر و شرایط توسعه بخش کشاورزی بهتر تسهیل می شود.

وی، افزود: تشکل ها و اتحادیه های بخش کشاورزی بازوان اجرایی در عرصه تولیدات بخش کشاورزی هستند و هر چه تعاملات و ارتباط سازنده بین تشکل ها و اتحادیه کشاورزی بیشتر باشد، بی تردید شاهد تحولات مؤثری در زیر بخش ها خواهیم شد، که خوشبختانه چنین تعاملاتی در استان وجود دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، تصریح کرد: طبق قوانین و آیین نامه ها می توانیم برخی از کارهایی که قابلیت واگذاری را دارند به بخش تشکل ها و اتحادیه های کشاورزی در راستای تسریع درروند کار واگذار کنیم که با واگذاری این کارها شاهد تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توسعه طرح «روستا بازار» در لرستان

لزوم توسعه طرح «روستا بازار» در لرستان