مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 02:252023-01-09سياسي

سیاسی کردن فعالیتهای بشردوستانه رنج مردم سوریه را تشدید کرده است


نماینده دائم سوریه در سازمان ملل سیاسی کردن فعالیت های بشردوستانه از سوی غرب را موجب تشدید درد و رنج مردم این کشور دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بسام صباغ نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد پس از تصمیم شورای امنیت مبنی بر تمدید ارسال کمک های بشردوستانه به سوریه تاکید کرد که ادامه سیاسی کردن فعالیت های بشردوستانه توسط غرب و فقدان اراده واقعی برای دستیابی به پیشرفت در وضعیت بشردوستانه و ادامه تحمیل اقدامات قهرآمیز غیرقانونی، رنج مردم سوریه را تشدید کرده است.

وی همچنین بر اهمیت ایجاد پروژه های انرژی تجدیدپذیر و ضرورت حمایت از تلاش ها برای ارائه خدمات اساسی برای اطمینان از بازگشت پناهندگان تاکید کرد.

صباغ همچنین گفت که سوریه تمام تلاش های ممکن را برای ارائه خدمات اولیه به شهروندان خود انجام داده و همچنان انجام می دهد و با جدیت برای بهبود شرایط زندگی آنها تلاش می کند و با سازمان ملل متحد و آژانس های بشردوستانه آن برای اطمینان از ارائه کمک به همه سوری ها بدون تبعیض همکاری می کند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش های زیادی که سوریه برای بهبود وضعیت انسانی انجام می دهد، با چالش های واقعی و دشواری های بزرگی روبه رو بوده و همچنان ادامه دارد که این اقدامات تأثیر بسزایی در عدم دستیابی به پیشرفت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاسی کردن فعالیتهای بشردوستانه رنج مردم سوریه را تشدید کرده است

سیاسی کردن فعالیتهای بشردوستانه رنج مردم سوریه را تشدید کرده است