مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 05:302023-01-10بين الملل

بولسونارو در بیمارستانی در آمریکا بستری شد


رییس جمهور سابق برزیل که چند روز پیش خاک کشورش را به مقصد فلوریدای آمریکا ترک کرد، طبق گزارش یک رسانه برزیلی به دلیل درد در ناحیه شکم در بیمارستانی در آمریکا بستری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ژایر بولسونارو رییس جمهور سابق برزیل که در آستانه برگزاری مراسم تحلیف لوییز ایناسیو لولا داسیلوا به آمریکا رفت، طبق گزارش یک پایگاه خبری برزیلی به دلیل مشکلات روده در بیمارستانی در فلوریدای آمریکا بستری شده است.

بولسونارو مشهور به ترامپ برزیل در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری این کشور در ماه اکتبر با اختلاف کمی به لولا داسیلوا باخت.

بولسونارو بعد از این باخت با تاخیری چند روزه و بدون اذعان به شکست در انتخابات اعلام کرد که اجازه انتقال قدرت را می دهد اما در آستانه برگزاری مراسم تحلیف لولا داسیلوا که یکشنبه هفته قبل برگزار شد، در اقدامی جنجالی و سنت شکنانه خاک برزیل را ترک کرده و به ایالت فلوریدای آمریکا رفت.

یک پایگاه خبری برزیلی گزارش کرد، این رییس جمهور سابق برزیل به دلیل ناراحتی در روده هایش در بیمارستانی در اورلاندوی فلوریدا بستری شده و قرار است معاینات پزشکی بیشتری روی او انجام شود.

بولسوناروی راست افراطی در جریان کارزار انتخابات ریاست جمهوری 2018 برزیل هدف حمله با چاقو قرار گرفت و از آن زمان تا کنون چندین ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بولسونارو در بیمارستانی در آمریکا بستری شد

بولسونارو در بیمارستانی در آمریکا بستری شد