مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 06:302023-01-10سياسي

عزم دادگستری آذربایجان غربی برای حفظ 400فرصت شغلی کارخانه آذر قند نقده


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی اشاره به اهمیت اشتغال و تولید در استان گفت: عزم دستگاه قضایی برای حفظ 400 فرصت شغلی موجود در این کارخانه هست و در این راه از تمام ظرفیت ها بهره خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، آخرین برنامه سفر کاری ناصر عتباتی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی در سفر به شهرستان نقده بازدید شبانه از کارخانه آذر قند نقده بود.

در این بازدید که مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان عتباتی را همراهی می کردند از محل و توربینی که مورد اختلاف بین کارخانه آذر قند نقده و کارخانه قند دزفول می باشد با حضور نمایندگان طرفین به منظور حمایت از تولید و اشتغال استان بازدید و از نزدیک وضعیت موجود ملاحظه شد.

رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در حاشیه این بازدید با اشاره به اهمیت اشتغال و تولید در استان گفت:  عزم دستگاه قضایی برای حفظ 400 فرصت شغلی موجود در این کارخانه هست و در این راه از تمام ظرفیت ها بهره خواهد گرفت.

  عتباتی افزود:  در شامگاه روز شنبه 17 دی ماه، جلسه رسیدگی به مشکل کارخانه آذر قند نقده پیرو صدور نیابت از حوزه قضایی خوزستان در جهت توقیف برخی آلات و ادوات آن با حضور مسولین قضایی و طرفین پرونده به منظور صیانت از اشتغال استان در دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه برگزار شده بود که حسب تصمیمات آن جلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم دادگستری آذربایجان غربی برای حفظ 400فرصت شغلی کارخانه آذر قند نقده

عزم دادگستری آذربایجان غربی برای حفظ 400فرصت شغلی کارخانه آذر قند نقده