مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 08:002023-01-10سياسي

حل مشکلات بیمه ای و مالیاتی شرکت زغالسنگ استان کرمان به همت پروفسور زاهدی


عضو هیئت مدیره شرکت معادن زغالسنگ استان کرمان از تقسیط پنج ساله بدهی بیمه تامین اجتماعی، بخشیده شدن 85 درصدی جرایم مالیاتی و تقسیط بدهی ارزش افزوده این شرکت به همت و پیگیری های پروفسور زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

- ایسنا/کرمان عضو هیئت مدیره شرکت معادن زغالسنگ استان کرمان از تقسیط پنج ساله بدهی بیمه تامین اجتماعی، بخشیده شدن 85 درصدی جرایم مالیاتی و تقسیط بدهی ارزش افزوده این شرکت به همت و پیگیری های پروفسور زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

دکتر مهدی بازمانده 20 دی ماه در تشریح اقدامات صورت گرفته در شرکت معادن زغالسنگ کرمان اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات خوب و گسترده ای برنامه ریزی و پیگیری شده است که در همین راستا تمرکز بر روی طرح ها و پروژه هایی که پیش از این مشمول گذشت زمان شده بودند، قرار گرفت و این پروژه ها مورد بازنگری و ساختار مدیریت پروژه در آنها پیاده سازی شد.

وی با بیان اینکه ثمره این اقدامات، حل چالش های پیش روی طرح ها و پروژه ها بوده، افزود: خوشبختانه در این مدت با پیگیری ها و جلسات متعدد دکتر زاهدی نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور، بدهی بیمه ای این شرکت به تامین اجتماع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات بیمه ای و مالیاتی شرکت زغالسنگ استان کرمان به همت پروفسور زاهدی

حل مشکلات بیمه ای و مالیاتی شرکت زغالسنگ استان کرمان به همت پروفسور زاهدی