مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 08:052023-01-10سياسي

قوه قضاییه: اجرای حکم اعدام قبادلو و محمد بروغنی صحت ندارد


بنا به گفته خبرگزاری میزان، در فیلمی که شب گذشته از مادر محمد قبادلو منتشر شد وی ادعای نادرست و عجیبی که پیش تر هم از سوی وکیل این فرد مطرح شده بود را تکرار کرد.

- بنا به گفته خبرگزاری میزان، در فیلمی که شب گذشته از مادر محمد قبادلو منتشر شد وی ادعای نادرست و عجیبی که پیش تر هم از سوی وکیل این فرد مطرح شده بود را تکرار کرد.

میزان نوشت: پس از انتشار شایعاتی با این ادعا که حکم اعدام محمد قبادلو و محمد بروغنی در آستانه اجراست، مشخص شد شایعه اجرای حکم اعدام این محکومان صحت نداشته است، اما رسانه های ضد انقلاب، تلاش کردند از دروغی که خودشان منبع انتشارش بودند، دست آوردسازی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازقوه قضاییه (میزان)؛ شب گذشته، شایعاتی در رسانه های ضد انقلاب و  فضای مجازی منتشر شد با این ادعا که حکم اعدام محمد قبادلو و محمد بروغنی از محکومان اغتشاشات اخیر در آستانه اجرا است.

به گفته میزان، این خبرسازی رسانه های ضد انقلاب باعث شد تعداد قلیلی از جمله خانواده محمد قبادلو در مقابل زندان رجایی شهر تجمع کنند.

پس از انتشار این خبر و فضاسازی که شب گذشته صورت گرفت، مشخص شد شایعه اجرای حکم اعدام این محکومان صحت نداشته است، اما رسانه های ضد انقلاب، تلاش کردند از دروغی که خودشان منبع انتشارش بودند، دست آوردسازی کنند و عدم اجرای حکم را عقب نشینی از سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه: اجرای حکم اعدام قبادلو و محمد بروغنی صحت ندارد

قوه قضاییه: اجرای حکم اعدام قبادلو و محمد بروغنی صحت ندارد