مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 08:452023-01-10سياسي

وقتی سیرالئونی ها به شکرانه گذر ایران از فتنه88 قربانی کردند


دیپلمات فرهنگی شناخته شده ایران ضمن بیان خاطراتش از حضور در سیرالئون به قربانی کردن مردم این کشور پس از برگزاری راهپیمایی 9دی مردم ایران، به شکرانه گذر ایران از فتنه 88 اشاره کرد.

- خبرگزاری مهر – گروه فرهنگ و ادب: مولفه اصلی در شکل گیری عقیده انقلابی در مردم ایران، فرهنگ بود و راه پیروزی انقلاب اسلامی نیز از مسیر فرهنگ گذشت.

بروز انقلاب اسلامی و به تبع آن شکل گیری نظام جمهوری اسلامی ایران، جبهه ای تئوریک و فرهنگی را مقابل نظام سلطه و استکبار جهانی گشود و سرزمین ایران را به اصلی ترین پایگاه جبهه مقاومت بدل کرد.

نظام فکری معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و اندیشه های بنیادینی که دیگر بزرگان انقلاب به تبلیغ و تبیین آن می پرداختند، توجه مظلومان جهان را به خود جلب کرد، چرا که به عینه شاهد بودند که این اندیشه ها همان تعالیمی است که پیامبر اکرم (ص) برای بشریت به همراه آورده و توسط اولیای امور حفظ شده و به عصر فعلی رسیده است.

قاره پهناور آفریقا که پس از شکل گیری عصر مدرن (با مولفه اصلی تولید صنعتی) همواره مورد ظلم و تعدی استعمارگران و مستکبران قرار گرفته بود، به انقلاب اسلامی ایران و بن مایه های تئوریک آن توجهی جدی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی سیرالئونی ها به شکرانه گذر ایران از فتنه88 قربانی کردند

وقتی سیرالئونی ها به شکرانه گذر ایران از فتنه88 قربانی کردند