مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 08:502023-01-10اقتصادي

تحقق 15 درصد مصوبات دور اول سفر رییس جمهور در بهاباد


فرماندار بهاباد با اشاره به مصوبات دور اول سفر رییس جمهور در این شهرستان با تخصیص قریب به 700 میلیارد تومان اعتبار، گفت: از مجموع اعتبارات مصوب تاکنون 80 میلیارد تومان تخصیص یافته و 15 درصد مصوبات محقق شده است.

- علیرضا تیموری در آستانه سفر رییس دولت سیزدهم در دور دوم سفرهای استانی به استان یزد روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین سفر رییس دولت سیزدهم به استان یزد، خیرات و برکات زیادی برای مردم استان و شهرستان بهاباد به همراه داشت و امیدواریم در سفر پیش رو نیز دستاوردهای خوبی را شاهد باشیم و مناطق کمتر توسعه یافته نیز مورد توجه بیشتر قرار گیرند.

وی جاده بهاباد ـ نایبند با اعتبار 400 میلیارد تومان، بیمارستان 96 تختخوابی بهاباد با اعتبار 100 میلیارد تومان، گازرسانی به روستاهای شهرستان با اعتبار 55 میلیارد تومان و سایر بخش های کشاورزی، فرهنگی، هنری، ورزشی با اعتبار 145 میلیارد تومان را از مهمترین مصوبات دور اول سفر رییس جمهور برای شهرستان عنوان کرد.

تیموری خاطرنشان کرد: از مجموع 700 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح های مصوب سفر تاکنون 80 میلیارد تومان تخصیص یافته و 15 درصد از این مصوبات محقق شده است.

وی همچنین خط انتقال آب از خلیج فارس به یزد را یک کار بسیار بزرگ برای استان برشمرد و افزود: طرح انتقال آب خلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 15 درصد مصوبات دور اول سفر رییس جمهور در بهاباد

تحقق 15 درصد مصوبات دور اول سفر رییس جمهور در بهاباد