مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 09:152023-01-10سياسي

زیست بوم فرهنگی استان زنجان تهیه شده است


با توجه به زیست بوم استان که در حوزه هنری موفق به تنظیم آن شده ایم، یکی از مزیت های اصلی استان که با آن روبرو هستیم شعر آیینی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر نعمتی شامگاه شامگاه دوشنبه در مراسم اختتامیه اولین سوگواره ملی شعر آیینی خورشید ضمیران با گرامی داشت ولادت حضرت فاطمه (س)، گفت: با توجه به زیست بوم استان که در حوزه هنری موفق به تنظیم آن شده ایم، یکی از مزیت های اصلی استان که با آن روبرو هستیم شعر آیینی است که برای توسعه و تعمیق آن در جامعه تلاش می کنیم.

وی افزود: در حوزه هنری عنوان زنجان پرچم دار هنر عاشورایی و روایت گری هنری و انقلابی از فرهنگ عاشورایی تدوین شده که براساس آن فعالیت های مان را پیش ببریم.

نعمتی ادامه داد: مجموعه شعر عاشورایی کودک که در حال تصویرسازی است برگزاری بیش از 25 مورد شب های شعر، برگزاری مستمر کارگاه شعر و زبان، برگزاری جلسات نقد کتاب نشست های تخصصی و … بخشی از اقدامات انجام شده است.

رییس حوزه هنری استان زنجان گفت: کتاب های شعر آیینی همچنین مجموعه شعر شعرای استان با عنوان باران گفته است امیر رسولی، مجموعه شعر کودک درباره ائمه اطهار (ع)، آیه های شکوفایی ، یاربست سیدضیاء الدین موسوی، مجموعه شعر چهل برگ رضا اسمخانی منتشر شده استچاپ مجموعه شعر آیینی ترکی با عنوان سحر آیه لری مجموعه شعر بانوان است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیست بوم فرهنگی استان زنجان تهیه شده است

زیست بوم فرهنگی استان زنجان تهیه شده است