مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 09:152023-01-10فرهنگي

نگاهی به زیرپوست شهر در «نور مهتاب»


سپیده توکلی که با نمایش «زیر نور مهتاب» در جشنواره تئاتر استان مازندران حضور دارد، می گوید هرکدام از ما رسالتی داریم و اگر بتوانیم روی یک نفر تاثیر بگذاریم یعنی رسالت خودمان را به درستی انجام داده ایم.

- سپیده توکلی که با نمایش زیر نور مهتاب در جشنواره تئاتر استان مازندران حضور دارد، می گوید هرکدام از ما رسالتی داریم و اگر بتوانیم روی یک نفر تاثیر بگذاریم یعنی رسالت خودمان را به درستی انجام داده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سپیده توکلی یکی از کارگردانان برگزیده جشنواره تئاتر استان البرز، با نمایش نور مهتاب در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق 3 در استان مازندران حضور دارد، افزود: در نمایش نورمهتاب آنچه را که در زیر پوست جامعه باعث بروز اتفاقات و مشکلاتی در زندگی افراد می شود نشان دادیم، چیزهایی که اتفاقا کسی آنها را نمی بیند.

او درباره داستان نمایش نور مهتاب و ویژگی های آن توضیح داد: قصه نمایش درباره مهتاب دختر خانواده ای است که پدرش دبیر بازنشسته ادبیات و جانباز دوران جنگ تحمیلی است و او قصد دارد عمویش را که کم توان ذهنی و جسمی است به خانه بازگرداند اما به دلیل شرایط مالی که دارند، نمی تواند.

در عین حال نامزد مهتاب رها نیز او را ترک می کند تا به هدفش که خوانندگی است، برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به زیرپوست شهر در «نور مهتاب»

نگاهی به زیرپوست شهر در «نور مهتاب»