مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 09:202023-01-10ورزشي

حمایت دوباره «فردیناند» از مهاجم ایران/ یونایتد طارمی را بگیرد!


مدافع سابق تیم فوتبال منچستریونایتد از مدیران این باشگاه خواست به جای «ووت وگهورست» مهاجم تیم ملی هلند، مهدی طارمی را از باشگاه پورتو به خدمت بگیرند.

- مدافع سابق تیم فوتبال منچستریونایتد از مدیران این باشگاه خواست به جای ووت وگهورست مهاجم تیم ملی هلند، مهدی طارمی را از باشگاه پورتو به خدمت بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، باشگاه منچستریونایتد در حال مذاکره با ووت وگهورست مهاجم تیم ملی هلند و باشگاه بشیکتاش است تا این بازیکن را جایگزین کریستیانو رونالدو کند.

هرچند هنوز انتقال وگهورست به یونایتد قطعی نشده است اما ریو فردیناند مدافع سابق و سرشناس باشگاه منچستریونایتد بار دیگر از جذب مهدی طارمی بازیکن پورتو حمایت کرد و از مدیران یونایتد خواست سراغ این مهاجم ایرانی بروند و درباره او تحقیق و بررسی انجام بدهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنشریه مترو انگلیس، فردیناند در برنامه YouTube Vibe with Five در واکنش به مطرح شدن نام مهاجم هلندی برای حضور در یونایتد، گفت: اگر من بودم می رفتم و طارمی را از پورتو می آوردم.

طارمی تا پایان فصل آینده با باشگاه پورتو قرارداد دارد و بند فسخ قراردادش با این باشگاه پرتغالی 60 میلیون یورو (53 میلیون پوند) تخمین زده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دوباره «فردیناند» از مهاجم ایران/ یونایتد طارمی را بگیرد!

حمایت دوباره «فردیناند» از مهاجم ایران/ یونایتد طارمی را بگیرد!