مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 09:302023-01-10پزشكي

تعداد افراد بستری در آذربایجان شرقی رو به افزایش است


مدیرگروه پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به آخرین وضعیت کرونایی آذربایجان شرقی اظهار کرد: در حال حاضر موارد بستری در بیمارستان و تعداد نمونه برداری روبه افزایش است به گونه ای که در دو هفته ی اخیر شیب نمودار رو به بالا پیشرفت کرده است.

- مدیر گروه پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز: تعداد افراد بستری در آذربایجان شرقی رو به افزایش است ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرگروه پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به آخرین وضعیت کرونایی آذربایجان شرقی اظهار کرد: در حال حاضر موارد بستری در بیمارستان و تعداد نمونه برداری روبه افزایش است به گونه ای که در دو هفته ی اخیر شیب نمودار رو به بالا پیشرفت کرده است.

دکتر سیمین خیاط زاده، در گفت وگو با ایسنا، از روند رو به افزایش تعداد نمونه گیری های گرفته شده افزود: قبلاً دو تا سه درصد نمونه های گرفته شده مثبت می شد ولی اکنون نزدیک به ده درصد از نمونه های اخذ شده مثبت می شود.

وی ادامه داد: موارد مثبت آنفولانزایی در دی ماه کاهش محسوسی داشته است.

وی با توصیه به تکمیل واکسیناسیون افراد افزود: در استان آذربایجان شرقی دُز اول در گروه سنی بالای دوازده سال 89درصد، دُز دوم در همین گروه سنی 84 درصد، دُز سوم بالای هجده سال 53 درصد و دُز چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد افراد بستری در آذربایجان شرقی رو به افزایش است

تعداد افراد بستری در آذربایجان شرقی رو به افزایش است