مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 09:352023-01-10اقتصادي

آب در تهران طلا شد!


جمع کل مخازن سدهای پنجگانه تهران حدود 260 میلیون متر مکعب است که نسبت به سال قبل که حدود 340 میلیون بوده نزدیک 80 میلیون متر مکعب کسری مخزن داریم و این درحالیست که مصرف انرژی و آب در کلان شهر تهران بیشتر از میانگین شهرهای جهانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حال حاضر روزانه حدود دو میلیون و 900 هزار متر مکعب آب شرب در تهران مصرف می شود که نسبت به سال قبل تقریبا یکسان است، اما موضوع مورد توجه این اسن است که امسال سومین سال خشک در 10 سال اخیر را تجربه می کنیم، میزان بارندگی ها تا به حال خوب نبوده است و حدود 65 درصد نسبت به سال قبل کسری بارندگی داریم.

در این استان سالانه یک میلیارد و 700 میلیون متر مکعب آب مصرف می شود که حدود یک میلیاد و 200 میلیون مترمکعب آن در شهر تهران و 500 میلیون مترمکعب در سایر شهرهای این استان مصرف می شود.

به لحاظ حجم مخازن سدها وضع خوبی نداریم در حال حاضر حدود 260 میلیون متر مکعب حجم مخازن سدهای تهران است که نسبت به سال قبل که که آن هم سال خوبی هم نبوده و حدود 340 میلیون ذخیره مخزن داشتیم نزدیک 80 میلیون کسری مخزن داریم.

مصرف لحظه ای آب تهران از حجم آب دریاچه چیتگر گذشت! این اعداد در شرایطی است که در سال های نرمال حجم مخازن حدود 590 میلیون مترمکعب در این مقطع زمانی بوده است، باقری معاون مشترکین آبفای استان تهران اعلام کرده مصرف ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب در تهران طلا شد!

آب در تهران طلا شد!