مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 09:402023-01-10اجتماعي

فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان از سر گرفته شد


کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت:  از صبح امروز تا فردا صبح تحت تاثیر فعالیت سامانه بارشی برای استان ابرناکی، در غالب نقاط رگبار باران و رعد و برق و افزایش لحظه ای سرعت باد پیش بینی می شود.

- مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه امروز سه شنبه 20 دی، تحت تاثیر سامانه بارشی، ناپایداری جوی و دریایی در استان پیش بینی می شود، افزود: از صبح امروز تا فردا صبح تحت تاثیر فعالیت سامانه بارشی برای استان ابرناکی، در غالب نقاط رگبار باران و رعد و برق و افزایش لحظه ای سرعت باد پیش بینی می شود و مناطق غربی، شمالی و برخی نقاط شرقی استان و جزایر (بیشترکیش و لاوان) از مقادیر بارش بیشتری برخوردار خواهند بود و سبب آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها در این مناطق خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه توصیه می شود در این مدت از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه های فصلی، صعود به ارتفاعات و فعالیت های کوهنوردی اجتناب شود، اضافه کرد: دریا نیز طی امروز و فردا با افزایش سرعت بادهای شمال غربی در محدوده خلیج فارس، تنگه هرمز و بخش هایی از دریای عمان نسبتاً مواج پیش بینی می شود.

سی سی پور با بیان اینکه بیشینه سرعت باد به بیش از 45 کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به بیش از 150 سانتیمتر خواهد رسید لذا توصیه می شود در این مدت شناورهای سبک، صیادی و تف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان از سر گرفته شد

فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان از سر گرفته شد