مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 09:502023-01-10بين الملل

کی یف حاضر است همه شهروندانش را به خاطر غرب قربانی کند


معاون رسمی دبیر حزب روسیه متحد از جمهوری خلق دونتسک، می گوید که کی یف حاضر است به قیمت قربانی کردن شهروندانش، به غرب اجازه دهد تا روسیه را تنبیه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از تاس، آلکسی موراتوف، معاون دبیر حزب روسیه متحد از جمهوری خلق دونتسک و رییس کمیته اجرایی مرکزی جنبش مدنی جمهوری دونتسک ، بر این باور است که غرب به بهترین شکل ممکن اوکراین را برای جنگیدن در نبردی نیابتی فریب داده و مقامات ارشد اوکراین آشکارا می گویند که آماده قربانی کردن شهروندان این کشور هستند! پیش تر وادیم پریستایکو، سفیر اوکراین در انگلیس با اشاره به تلفات سنگین و باورنکردنی کی یف، این موضوع را فرصتی منحصربه فرد برای غرب خوانده بود تا بتواند روسیه را تنبیه کند زیرا به گفته او، در دنیا کشورهای زیادی وجود ندارند که به خودشان اجازه دهند این همه انسان، زمین و قلمرو و دهه ها پیشرفت را قربانی کنند.

موراتوف در واکنش به اظهارات سفیر اوکراین در انگلیس درباره تلفات سنگین و باورنکردنی کی یف، گفت: وقتی این جملات را شنیدم، اولین واکنشم این بود او واقعا این حرف ها را زده؟ و در کمال تعجب، او این حرف ها زده بود! وی افزود: مقامات سیاسی اوکراین همین حالا هم هیچ تلاشی برای مخفی کردن این موضوع نکرده و به کشور خود چوب حراج زده و می گویند که اوکراینی ها صرفا سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کی یف حاضر است همه شهروندانش را به خاطر غرب قربانی کند

کی یف حاضر است همه شهروندانش را به خاطر غرب قربانی کند