مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 10:002023-01-10سياسي

روضه های خانگی در استان سمنان احیاء می شود/ شناسایی 391 محفل


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از احیای روضه های خانگی در استان خبر داد و گفت: طی ایام فاطمیه و در قالب طرح خانه مادری 391 روضه خانگی شناسایی شده است.

- شاهرود- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از احیای روضه های خانگی در استان خبر داد و گفت: طی ایام فاطمیه و در قالب طرح خانه مادری 391 روضه خانگی احصا و شناسایی شده است.

حجت الاسلام عباس عبدالهی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه طرح خانه مادری، با موضوع شناسایی و حمایت از روضه های خانگی در استان سمنان طی فاطمیه برگزار شد، تاکید کرد: این طرح در راستای ساماندهی تشکل ها و هیئات مذهبی استان سمنان در ایام فاطمیه با همکاری ادارات و دفاتر تبلیغات اسلامی در سراسر استان دنبال شد.

وی با بیان اینکه نام این طرح از حدیث امام صادق (ع) برداشته شده که مظمون آن مادری حضرت فاطمه (س) برای تمام مؤمنان است، افزود: کنشگران روضه های خانگی در قالب این طرح توسط ادارات تبلیغات اسلامی دعوت و حتی فرم الکترونیکی برای خود اظهاری اطلاعات روضه های خانگی در استان ایجاد شد تا بتوانیم ابتدا شناسایی درستی از روضه های خانگی داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه تا نیمه دیماه شاهد شناسایی 391 روضه خانگی در استان بودیم، بیان داشت: آمار البته به نسبت روضه های خانگی استان اندک است اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روضه های خانگی در استان سمنان احیاء می شود/ شناسایی 391 محفل

روضه های خانگی در استان سمنان احیاء می شود/ شناسایی 391 محفل