مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 10:052023-01-10اقتصادي

سبدگردانی در بورس برای چه کسانی مناسب است؟


سبدگردانی در بورس یکی از شیوه های مطرح برای سرمایه گذاری در این بازار است؛ اما ممکن است عده ای از علاقه مندان سرمایه گذاری در بورس با جزییات سرمایه گذاری به این شیوه و جایگزین های آن آشنا نباشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از فارابی، در این متن ضمن معرفی دقیق خدمات سبدگردانی در بورس، دریافت کد بورسی و سپس سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری از قبیل صندوق درآمد ثابت و سهامی را مورد بررسی قرار داده ایم.

آشنایی با خدمات سبدگردانی در بورس سبدگردانی در بورس به متقاضیان این امکان را می دهد بدون برخورداری از دانش بورسی و حتی صرف زمان، سرمایه خود را وارد بورس کرده و از سود این بازار بهره ببرند.

برای استفاده از این خدمات کافیست پس از دریافت مشاوره سرمایه گذاری با مراجعه حضوری به یک شرکت سبدگردان، نسبت به تکمیل فرم های ابتدایی از جمله فرم های مربوط به سنجش ریسک پذیری، شرکت را در جریان میزان ریسک پذیری و البته اهداف مالی خود قرار دهید تا شرکت مورد نظر بتواند سبد دارایی مناسب را برای شما تشکیل دهد.

پس از تکمیل فرم های ابتدایی، زمان عقد قرارداد سبدگردانی فرا می رسد.

در قرارداد سبدگردانی اطلاعاتی از قبیل طول مدت سبدگردانی، میزان کارمزد (ثابت و متغیر) و موارد دیگری از این دست مورد توافق قرار گرفته به امضای طرفین قرارداد می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبدگردانی در بورس برای چه کسانی مناسب است؟

سبدگردانی در بورس برای چه کسانی مناسب است؟