مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 10:152023-01-10اقتصادي

کمک 7 میلیارد ریالی خیرین برای آبرسانی به روستاهای سربیشه


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از کمک 7 میلیارد ریالی خیرین برای آبرسانی به روستاهای کلاته بلوچ و برقله در شهرستان سربیشه از سال 99 تا کنون خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از کمک 7 میلیارد ریالی خیرین برای آبرسانی به روستاهای کلاته بلوچ و برقله در شهرستان سربیشه از سال 99 تا کنون خبر داد.

محمد علی کاوسی، امروز سه شنبه 20 دی در جلسه بررسی طرح آبرسانی به روستاهای شهرستان سربیشه که با حضور معاون استاندار برگزار شد، با اشاره به اجرای طرح ملی نذر آب در مناطق محروم خراسان جنوبی، اظهار کرد: این طرح در سه محور تامین آب شرب پایدار، توزیع اقلام معیشتی و کمک های سلامت در قالب اعزام پزشکان متخصص به مناطق کم برخوردار اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه در قالب طرح نذر آب 3 طی سال 99 مقرر شده بود روستاهای کلاته بلوچ و بَرقُله در شهرستان سربیشه آبرسانی شوند، افزود: هزینه اجرای این طرح یک میلیارد و 100 میلیون تومان برآورد شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تا کنون در این خصوص اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان توسط خیرین تامین شده است، گفت: این پروژه پیشرفت فیزیکی قابل توجهی داشته و تنها حفاری پنج کیلومتر مسیر سنگلاخی به این روستاها باقی مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 7 میلیارد ریالی خیرین برای آبرسانی به روستاهای سربیشه

کمک 7 میلیارد ریالی خیرین برای آبرسانی به روستاهای سربیشه