مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 10:252023-01-10اجتماعي

واگذاری 14 هزار پرونده به مراکز مثبت زندگی در زنجان


امسال بیش از 14 هزار و 582 پرونده مستمری بگیر تحت پوشش بهزیستی به 40 مرکز مثبت زندگی واگذار شده است - سلمان حسینی مدیرکل بهزیستی استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر 40 مرکز مثبت زندگی با 22 خدمت در زنجان فعال است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه مراکز مثبت زندگی در راستای ارائه محله محور خدمات به مددجویان بهزیستی فعالیت دارند، اضافه کرد: با توجه به محله محور بودن اینگونه مراکز، دسترسی مددجویان بسیار راحت شده و آنها قادرند تا در کوتاه ترین زمان به خدمات سازمان بهزیستی دسترسی پیدا کنند.

وی اضافه کرد: این مراکز در محل سکونت مددجویان بهزیستی هستند، مددجو به راحتی در همسایگی خود می تواند از خدمات بهزیستی بهره مند شود و اصل رازداری حرفه ای، تکریم ارباب رجوع، حفظ شان و کرامت مددجو به عنوان مهمترین اصول باید در سرلوحه کار مددکاران قرار گیرد.

حسینی با تاکید بر اینکه مددکاران موظف هستند هر 6 ماه یک بار بازدید حضوری از منازل مددجویان داشته باشند و تغییرات احتمالی را در پرونده مددجو به ثبت برسانند، افزود: 18 مرکز در شهرستان زنجان، 10 مرکز در شهرستان خدابنده، 3 مرکز در شهرستان ابهر، 2 مرکز در شهرستان خرمدره، 1 مرکز سلطانیه، 2 مرکز در طارم، 2 مرکز در ایجرود و 2 مرکز در شهرستان ماهنشان در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 14 هزار پرونده به مراکز مثبت زندگی در زنجان

واگذاری 14 هزار پرونده به مراکز مثبت زندگی در زنجان