مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 10:402023-01-10سياسي

تونل شهدای امنیت قم با اعتبار 1500 میلیارد ریال افتتاح می شود


معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از صرف 1500 میلیارد ریال هزینه برای عملیات عمرانی پروژه تونل شهدای امنیت در امتداد بلوار جمهوری اسلامی خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی زاده با اشاره به نزدیک شدن زمان افتتاحیه 218 پروژه شهری از جمله تونل شهدای امنیت در حد فاصل بلوار امام حسین(ع) تا خیابان یادگار امام(ره) اظهار کرد: در بحث طراحی این تونل و پروژه دوسطحه بررسی های بسیاری صورت گرفت تا بتوانیم با کمترین مشکلات این طرح را به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: مهم ترین چالش پیش رو بحث سکونتگاه مردم بود و تلاش کردیم تا حداکثر امکان بافت را حفظ کنیم و کمترین تملکات را داشته باشیم.

معاون فنی عمرانی شهرداری قم افزود: بر اساس این الزامات بنا بر این شد که قبل از میدان امام حسین(ع) پروژه به صورت زیرگذر و رمپ پیش رفته و در ادامه به صورت تونل امتداد پیدا کند و پس از آن بنا شد به صورت ترانشه باز از محور یادگار عبور کند.

حلوایی زاده در خصوص هزینه های صرف شده در این طرح گفت: مبلغ قرار داد اولیه 87 میلیارد تومان بود که در نهایت  به انضمام تعدیل ها، حدود 150 میلیارد تومان هزینه عمرانی پروژه شد؛ از این میزان  10 میلیارد تومان مربوط به روشنایی پروژه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تونل شهدای امنیت قم با اعتبار 1500 میلیارد ریال افتتاح می شود

تونل شهدای امنیت قم با اعتبار 1500 میلیارد ریال افتتاح می شود