مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 10:502023-01-10ورزشي

انتخاب چهارمین دبیر در طول سه سال/ گزارش صدیقی به هیات رییسه


جلسه هیات رییسه فدراسیون ووشو در حالی روز گذشته برگزار شد که نتیجه مهم آن انتخاب چهارمین دبیر در هفتمین ماه از سومین سال مدیریت امیر صدیقی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه هیأت رییسه فدراسیون ووشو عصر دوشنبه 19 آبان ماه در و با حضور کلیه اعضا در محل این فدراسیون تشکیل شد.

در این جلسه امیر صدیقی، رییس فدراسیون ووشو گزارشی از عملکرد این فدراسیون در سال 2022 و کسب عنوان قهرمانی جوانان جهان، نایب قهرمانی کوراش مردان و زنان رده سنی بزرگسالان جهان، قهرمانی کوراش مردان در آسیا، عنوان سومی کوراش بانوان آسیا و همچنین قهرمانی کوراش جوانان در آسیا و کسب 58 مدال رنگارنگ در این سال را تشریح کرد.

تصویب آیین نامه اجرایی کمیته آموزش و پژوهش در سال 1402، جدول حق الزحمه لیگ و مسابقات سال آینده، برنامه علملیاتی و مسابقات و ارائه گزارش مالی توسط علیرضا حاجی میر عرب خزانه دار فدراسیون از دیگر برنامه های این نشست بود.

انتخاب دبیر فدراسیون از دیگر موضوعات مطروحه در این جلسه بود.

امیر صدیقی که تیرماه 1399 به عنوان رییس فدراسیون ووشو انتخاب شده، مجید ملکی مدیر تیم های ملی را به عنوان سرپرست دبیرکلی به هیأت رییسه معرفی کرد که با رأی اعضا، ملکی از این پس در این جایگاه فعالیت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب چهارمین دبیر در طول سه سال/ گزارش صدیقی به هیات رییسه

انتخاب چهارمین دبیر در طول سه سال/ گزارش صدیقی به هیات رییسه