مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 10:552023-01-10اجتماعي

مشقت تحصیل در روستای «تقرتپه» گرگان/ پاسکاری مدیران برای یک مطالبه مردمی


در حالی که روستای «تقرتپه» گرگان در 20 کیلومتری گرگان قرار دارد اما از بسیاری از امکانات محروم است و یکی از محرومیت های آزاردهنده فقدان مدرسه مناسب و نبود پل عابر پیاده بر روی رودخانه واقع در روستا است.

- مشقت تحصیل در روستای تقرتپه گرگان/ پاسکاری مدیران برای یک مطالبه مردمی ایسنا/گلستان در حالی که روستای تقرتپه گرگان در 20 کیلومتری گرگان قرار دارد اما از بسیاری از امکانات محروم است و یکی از محرومیت های آزاردهنده فقدان مدرسه مناسب و نبود پل عابر پیاده بر روی رودخانه واقع در روستا است.

در حالی که روستای تقرتپه گرگان 20 کیلومتر بیشتر از مرکز استان گلستان فاصله ندارد اما محرومیت های آن آزاردهنده است، دانش آموزانی که در این روستا تحصیل می کنند علاوه بر آنکه مجبور به تحصیل زیر سقف های لرزان مدرسه تخریبی و غیراستاندارد هستند برای عبور و مرور از رودخانه روستا و رسیدن به مدرسه با مشکل مواجه هستند.

بسیاری از والدین دانش آموزان روستای تقرتپه گرگان ضمن گله مندی از نبود پل بر روی رودخانه این روستا اعلام کردند در حالی که مدرسه مسافت زیادی با روستا ندارد و در منطقه مسکونی واقع شده اما نبود پل باعث شده تا خانواده ها هر روز شخصاً دنش آموزان خود را به مدرسه برسانند از سویی رودخانه به عرض 20 متری عبور و مرور را برای دانش آموزان غیرممکن کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشقت تحصیل در روستای «تقرتپه» گرگان/ پاسکاری مدیران برای یک مطالبه مردمی

مشقت تحصیل در روستای «تقرتپه» گرگان/ پاسکاری مدیران برای یک مطالبه مردمی