مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 11:452023-01-10سياسي

اصلاحات ضروری همزمان با بهره برداری از پل غدیر مشکلی ندارد


همدان_رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان گفت: اصلاحات ضروری و پایش مستمر، همزمان با بهره برداری پل غدیر قابل انجام و مورد تایید شورای شهر همدان است و مشکلی ندارد.

- مهدی حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسائل فنی صرفاً با نگاه فنی دیده شود و مسائل سیاسی و رقابتی در این حوزه ورود پیدا نکند چون باعث می شود فرایند فنی و قانونی تحت تأثیر قرار گیرد.

وی بابیان اینکه ورود نظارتی اخیر شورا به این پروژه از آخرین مرحله بتن ریزی که اواخر خرداد سال جاری بود شکل گرفت است خاطرنشان کرد: هنگامی که کیفیت قسمتی از بتن اجرا شد، مورد اعتراض برخی اشخاص حقیقی قرار گرفت همچنین در فضای مجازی از بنده درخواست شد که این امر را پیگیری کنم.

رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان تشریح کرد: از ابتدای تیرماه نتیجه آزمایش کتبی این مرحله از بتن ریزی را مطالبه کردیم که بعد از چند ماه تعلل، نتیجه به دست شورای شهر همدان رسید و طبیعتاً در این قسمت مشخص، چند نمونه رده مقاومتی که برای تکمیل کردن باید وجود داشته باشد وجود نداشت و شورا وظیفه خود دانست که نسبت به این موضوع بی تفاوت نباشد و تا حصول نتیجه و اطمینان از صحت عملکرد عرشه، موضوع را مورد پیگیری قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاحات ضروری همزمان با بهره برداری از پل غدیر مشکلی ندارد

اصلاحات ضروری همزمان با بهره برداری از پل غدیر مشکلی ندارد