مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 11:452023-01-10حوادث

امدادرسانی آتش نشانان جهرمی به 14 خودرو گرفتار در سیلاب


تاکنون 14 مورد امدادرسانی گیر افتادن خودرو در سیلاب و آبرفتگی کوچه ها و منازل توسط امدادگران آتش نشانی انجام شده است.

- محسن عشایری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: تاکنون 14 مورد امدادرسانی گیر افتادن خودرو در سیلاب و آبگرفتگی کوچه ها و منازل توسط امدادگران آتش نشانی توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری جهرم صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری جهرم افزود: با توجه به بارش قابل ملاحضه ی باران رحمت الهی و وقوع سیلاب شهروندان از تردد غیر ضروری در سطح شهر پرهیز شود.

وی با اشاره به شدت بارندگی ها از صبح امروز عنوان کرد: در هنگام بارندگی شدید حتی الامکان از بیرون رفتن افراد خرد سال و سال خورده از منزل جلوگیری شود.

عشایری با اشاره به اینکه در صورتی که مجبور به ترک منزل یا محل سکونت خود هستید و هنگامی که هشدار بارندگی منتشر می شود حتماً جریان برق، آب و گاز را قبل از خروج قطع کنید، گفت: در اولین فرصت پس از مشاهده آب گرفتگی پشت بام و یا درون ساختمان با سازمان آتش نشانی و نیروهای امدادی تماس حاصل شود.

وی با تاکید بر اینکه در هنگام بارندگی از رفتن به کنار رودخانه ها، جوی های آب با فشار زیاد جریان آب و همچنین مناطقی که سطح آب بالا می آید جدا خودداری شود، عنوان کرد: در هنگام تردد از عرض خیابان و یا پیاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی آتش نشانان جهرمی به 14 خودرو گرفتار در سیلاب

امدادرسانی آتش نشانان جهرمی به 14 خودرو گرفتار در سیلاب