مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 12:002023-01-10سياسي

دستگاه های متولی فرهنگ در کشور کم کاری می کنند


جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: تراکم کاری پلیس و دستگاه قضا ناشی از کم کاری نهادها و دستگاه های متولی فرهنگ است، کار پلیس اقدامات سلبی است و انجام کار فرهنگی وظیفه و تکلیف دستگاه های فرهنگی است.

- سرهنگ داود عبدالمالکی در کارگروه نظارت و پیشگیری از جرائم و تخلفات حوزه عفاف و حجاب که شامگاه دوشنبه 19 دی ماه در سالن جلسات شهید سردار سلیمانی دادگستری کل برگزار شد اظهار کرد: در سطح جامعه افراد مختلف با میزان پای بندی خود به قوانین تعیین می کنند که چه برخوردی با آنها صورت گیرد.

کار سلبی ویژه دستگاه قضا و نیروی انتظامی است که اگر نهادهای فرهنگی در کار ایجابی خود موفق عمل نکنند این 2 دستگاه ورود خواهند کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین بیان کرد: موضوع احیا و بازیابی ارزش های دینی باید در سطح کشور یکپارچه انجام شود؛ در حال حاضر مفهوم ارزش و ضدارزش جابه جا شده؛ امروز خانم های محجبه ما تحت فشار هستند در حالی که در صدر انقلاب بی حجابی ناپسند و ضدارزش بود.

وی با اشاره به اینکه دشمن از صدور دین ما احساس نگرانی می کند، افزود: امروز اگر دشمن با جنگ نرم آمده نشان از صلابت و استواری ما دارد یعنی ما در جنگ سخت قوی عمل کردیم ولی عملکرد ما در جنگ نرم آن‍طور که باید قوی نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های متولی فرهنگ در کشور کم کاری می کنند

دستگاه های متولی فرهنگ در کشور کم کاری می کنند