مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 12:002023-01-10اقتصادي

مهمترین زمینه های ورود شرکت های دانش بنیان به بخش کشاورزی


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: در زمینه هوشمندسازی کشاورزی، کاربردهای بیوتکنولوژی و نانوتکنولوژی در کشاورزی، کشاورزی عمودی و شهری می توان از دانش بنیان ها بهره برد.

- ایسنا/البرز رییس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: در زمینه هوشمندسازی کشاورزی، کاربردهای بیوتکنولوژی و نانوتکنولوژی در کشاورزی، کشاورزی عمودی و شهری می توان از دانش بنیان ها بهره برد.

عبدالرضا بازدار در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه توسعه و رونق کشاورزی ضامن حفظ امنیت غذایی کشور است، اظهار کرد: با توجه به افزایش جمعیت و کاهش منابع آبی و تغییرات اقلیمی و تاثیر آن بر کشاورزی، برای تامین امنیت غذایی چاره ای جز ارتقاء بهره وری و حرکت به سمت تولید فناور محور نداریم.

وی با تاکید بر پیشگام بودن البرز در حوزه علم و فناوری ادامه داد: البرز قطب کشاورزی دانش بنیان است و حمایت از تولیدات دانش بنیان، رویکرد اصلی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز است.

این مسئول با اشاره به اینکه اساس استفاده از علم و فناوری در بخش کشاورزی هوشمند سازی فعالیت های این بخش است، گفت: با توجه به اهمیت بی بدیل بخش کشاورزی در تأمین امنیت پایدار غذایی و سلامت و کاهش وابستگی به خارج از کشور، استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و فناور و نخبگان در رونق این بخش می تواند بسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین زمینه های ورود شرکت های دانش بنیان به بخش کشاورزی

مهمترین زمینه های ورود شرکت های دانش بنیان به بخش کشاورزی